Kereta Proton Baru: Waja /Impian

Bahagian dalamannya…luarnya lagi gempak…

Salam ceria,

Hari ini saya nak kongsikan kereta baru bagi penggemar kereta tempatan. Rasa rugi kalau saudara/ri tak tengok. Kereta ini hasil kerjasama dengan Mitsubishi yang akan menghasilkan kereta gantian untuk WAJA. Lebih anggun dan bergaya. Kalau saya berduit nak jer beli.

Harganya dalam lingkungan RM80 000. Kereta ini seperti Mitsubishi Lancer. Mantap tak.Nantikan keluarannya hujung tahun ini. Mesti meleleh tengok ni…Dipercayai rupa kereta ini adalah yang insyaallah memang yang betul2..huhu…Lihatlah yer…

Tengok gambar >>> 


Nak tahu lebih lanjut, kena lah tunggu berita gembira dari proton. Mungkin kereta ini yang akan keluar nanti…

Lihat lah nanti, kereta idaman semua orang….gian nak miliki..hehe

Waduh2 kalau betul ni memang saya pun nak beli..kalau berduit..hehe
Belakang ni macam Volvo jer..lawa kan..

p/s: Sumber Thiophiluschin

0 thoughts on “Kereta Proton Baru: Waja /Impian”

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *