Bantulah Palestin wahai bangsa ku!

Salam.Itu sahaja ungkapan yang dapat saya lafazkan.Harapan agar setiap jiwa muslim yang mengaku dengan kalimah LAIILAHAILLALLAH merasakan betapa pedihnya umat islam palestin menanggung derita.Saban hari dihujani peluru berpandu dari rejim zionis.

500 orang sudah syahid.Beribu-ribu yang masih tenat menunggu saat dijemput oleh malaikat sakaratul maut sebagai syuhada.Sedarlah wahai kawan-kawan ku.Mereka tidak mengharap kita kesana,kerana mereka tahu siapa kita.Tapi mereka mengharapkan doa dari kita.Mereka mengharap kewangan dari kita.Mengharap kita membalas serangan israel.Macamana?Jom boikot barang-barang mereka.

Kereta kebal mereka menghancurkan rumah-rumah saudara kita disana.Mereka menjandakan kakak-kakak kita.Mereka meyatimkan adik-adik kita.Mereka melukakan sahabat kita.Tapi kita?Disini masih goyang kaki.Masih ragu-ragu dalam mencari keputusan.Demontrasi ke tak?masih berfikir.Tak pun…tak ingat langsung.Tak hirau langsung.Ingat wahai sahabat sekalian,nabi SAW tidak mengaku umat mereka yang tidak mengambil kisah akan saudara seislamnya.
Pemimpin kita DAYUS.Hanya kecaman yang sememangnya sangat mudah diluahkan.Tiada kesan langsung pada yahudi laknatullah.Bangunlah wahai bangsa dari lamunan.BOIKOT MEREKA.HANCURKAN MEREKA..LAKNATULLAH

0 thoughts on “Bantulah Palestin wahai bangsa ku!”

  1. Assalamualaikum Saudara…
    Dulu masa zaman Nabi, orang orang Islam kena boikot oleh orang2 kafir selama 3 tahun! Bekalan makanan dam minuman mereka disekat, tiada jual beli dengan mereka, tiada pernikahan dengan orang arab islam. Mereka disisihkan di Syo’be Abi Tolib. Hanya kerana mereka BENCIKAN ISLAM!Sekarang ni…..kita kata kita benci orang Yahudi, kita kata mereke ni Laknatullah la, macam macam…tapi…masih tak sanggup nak boikot barang 2mereka. BENCI ke tu? KFC dan Mc’Donald,tetap dihati. DKNY pilihan no 1.Maggi, rasa sekali pasti nak lagi. KitKat nice to have during the break. Kan? Saudara tak rasa macam tu ke? Kita tak sanggup nak boikot barang diorang, sebab dah sebati dengan kita. Tak de Milo? Nak minum apa then? Sebenarnya, kalau benci,nak makan minum,beli, guna and pakai barang diorang pun kita tak lalu.Kalau sorang je yang nak boikot, memang tak jalan kan? Come on, lets all of us…MALAYSIAN, take one more step forward and boycott their products. Disamping doa, mungkin ini adalah usaha yang kita dapat hulurkan untuk melemahkan kekuatan Zionist Yahudi!
    (sorry, sebab panjang sangat comment.)

  2. Sama-samalah kita melazimi qunut nazilah…

    اللهمَّ إناَّ نجعَلُكَ فِى نُحُورِ أعدَاءِناَ وَ نَعُوذُ بِكَ مِن شُرُورِهِم اللهم بَدِّد شَملَهُم و فَرِّق جَمعَهُم وَ شَتِّت كَلِمَتَهُم وَزَلزِل أَقدَامَهُم وَ سَلِّط عَلَيهِم كَلباًَ مِن كِلاَبِكَ يا قَهاَّر يا جَباَّر يا مُنتَقِم يا الله يا الله يا الله
    اللهم يا مُنزِلَ الكِتاَبِ ويا مُجرِيَ السَّحاَبِ ويا هاَزِمَ الأَحزَابِ إِهزِمهُم إِهزِمهُم إِهزِمهُم وَانصُرناَ عَلَيهِم

    Ya Allah,
    Sesungguhnya kami meletakkan-Mu di batang-batang leher musuh2 kami
    Dan kami berlindung dengan-Mu daripada kejahatan2 mereka
    Ya Allah,
    Leburkanlah kumpulan2 mereka
    Pecah belahkan dan kacau bilaukan persatuan mereka
    Goncangkan pendirian mereka
    Dan hantarkanlah anjing2 kamu kepada mereka
    Wahai tuhan yang gagah perkasa Wahai tuhan yang penuh raksasa
    Wahai tuhan yang bersifat murka
    Ya allah Ya allah Ya allah Ya allah,
    Wahai tuhan yang menurunkan kitab,
    Wahai tuhan yang mengarakkan awan
    Wahai tuhan yang menewaskan bala tentera al-ahzab
    Kalahkan mereka Kalahkan mereka
    Kalahkan mereka dan menangkan kami ke atas mereka

  3. saya pun pelik..kita kata kta mengecam israel..zionis..amerika..tapi nak buat jihad kecil pun susah.boikot produk mereka. masih ramai di kalangan ahli kita yang faham perjuangan..tapi, masih lagi makan kfc..masih lagi menjamah maggie..masih lagi lepak di mCD..dan sebagainya…

    ayuh..melangkah penuh berani.mlawan nafsu di dunia akan dikurniakan lebih baik diakhirat sana…

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *